Edmonton - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Carla Haye - WaarBenJij.nu Edmonton - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Carla Haye - WaarBenJij.nu

Edmonton

Door: Carla en Luca

Blijf op de hoogte en volg Carla

04 Augustus 2017 | Canada, Edmonton

Na een lange reis waarbij we erg verwend zijn door de KLM, aangekomen in Edmonton bij Rita en Kevin.
Ze wonen in een buitenwijk dus we moesten nog een uurtje rijden (in een megagrote auto).
Half 4 plaatselijke tijd, in Nederland 23.30 uur op 3 augustus.
Rita en Kevin hebben een heel programma voor ons gemaakt. 4 augustus dagje shoppingmall, in het grootste winkelcentrum van Canada.
Een dagje naar het Elk nationale park, dagje naar het centrum van Edmonton voor de prachtige gebouwen, dagje ford Edmonton(openluchtmuseum) en een dagje met mijn neef Tony op stap maar het treinmuseum enz.
Ze hebben ook nog een BBQ georganiseerd met alle kinderen, kleinkinderen en rest van de familie.
Een warm welkom dus!
Nu nog even bijslapen. Wordt vervolgd!

• 04 Augustus 2017 - 15:11

Leny IJsseldijk:

Hallo wereld reiziger,

Fijn dat jullie na alle pech vooraf toch goed op de plaats van bestemming zijn!
    En na de warme ontvangt hoop ik dat jullie goed geslapen hebben.
    De foto,S heb ik bekeken zijn mooi, maar staan allemaal op de kop,
    lastig kijken dus de laptop op de kop( komisch gezicht als je het voor je ziet toch).
    Fijn dat ze voor jullie zoveel hebben georganiseerd, en hopelijk genieten jullie met
    volle teugen. Zie nu al uit naar het volgende verslag.
    Doe ze allemaal de groetjes van mij ! Leny.

• 04 Augustus 2017 - 15:32

Carla De La Haye:

Dank je wel Leny, zal ik doen.
    Foto's rechtgezet hahaha.
    X groetjes en oma een dikke kus.

• 04 Augustus 2017 - 16:25

Annelies:

Fijn dat jullie goed over zijn gekomen(en lekker zijn verwent),als ik jullie verslag lees dan krijgen jullie het nog druk .
    Veel plezier en doe ze de groetjes van ons.
    Ben benieuwd naar het volgende reisverslag!:-)

• 04 Augustus 2017 - 17:25

Arnold En Marjanne:

Hoeveel pech kan een mens hebben, maar.....toch op de plaats van bestemming nu en zo te lezen krijgen jullie het aardig druk de komende dagen! Wat heerlijk wanneer je zo warm ontvangen wordt! Ik denk maar zo, jullie hebben het dik verdiend. Nu kan het grote genieten dus beginnen, reuze benieuwd naar jullie ervaringen in het verre land! Jammer, het eten is klaar, dus even wachten met foto's kijken......heel benieuwd! Genieten hoor, kijk uit naar jullie volgende verslag! Kus voor jullie twee.....