Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Carla Haye - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Carla Haye - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Luca en Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

11 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag "relaxdagje " in Las Vegas gehad.
We hebben door de omgeving van Circus Circus gewandeld bij een temperatuur van 41 graden.
Diverse winkeltjes en casino's bekeken om af en toe wat af te koelen.
Leuk om dit allemaal eens mee te maken, ongelofelijk druk , veel dure mooie auto's gezien.
Hier zit het grote geld!.

• 11 Augustus 2017 - 17:59

Arnold En Marjanne:

Ga je toch ook saampjes lekker "poenerig" lopen doen? ;-)
    Maar eh...weet je, loop al die Casino's ook eigenlijk maar voorbij en geniet van een afstandje van al die byzondere mensen die er in Vegas rondlopen. Volgens mij kijk je je ogen uit daar....! En wat de hoge temperatuur betreft......ik ga duimen dat het voor jullie wat minder wordt! xx

• 12 Augustus 2017 - 03:12

Carla De La Haye:

Ha ha ha, we zijn langs gelopen hoor, Luca mag er niet in maar anders...
    Zelfs toen we vanmorgen om half 7 gingen ontbijten zaten er al mensen te gokken.
    Ongelofelijk.

• 12 Augustus 2017 - 08:38

Marjanne:

Arme Luca! ;-) En dat ze er zo vroeg al zitten? Tja.....je moet wat als je in zo'n dikke auto wil rijden toch? xx

• 12 Augustus 2017 - 15:17

Carla De La Haye:

Ha ha ha hij komt niks tekort.xxx

• 12 Augustus 2017 - 15:21

Carla De La Haye:

Temperatuur is nu onder de 40 graden gelukkig.
    Amerika is een enorm land.
    We leggen per dag meer km afstand dan Nederland groot is.
    We genieten enorm! Xx