Capitol Reef National Park & Arches National Park - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Carla Haye - WaarBenJij.nu Capitol Reef National Park & Arches National Park - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Carla Haye - WaarBenJij.nu

Capitol Reef National Park & Arches National Park

Door: Luca en Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

13 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Moab

Vandaag door Canyon Country naar Capitol Reef National Park gereden.
Een park dat bekend staat om de rotsformaties van kalksteen en bomen.
Prachtig!
Daarna door naar Arches met de rode Canyon's met de natuurlijk gevormde bogen.
Bijzonder om te zien. Prachtige foto's gemaakt vandaag. Overnachting in Moab.
Het was weer een dag vol van aaa's en oooch's. We hebben erg van genoten van de wandelingen in de parken.

• 13 Augustus 2017 - 07:41

Bart & Martin:

Jullie kiezen wel de mooiste plekjes uit! Maar om er echt een goed beeld van te kunnen vormen nodigen wij onszelf uit om de foto's in Nieuw-Heeten te komen bekijken (zonder asperges hoor)... Geniet van deze bijzondere momenten!
    Groetjes van ons!

• 13 Augustus 2017 - 08:48

Arnold En Marjanne:

Sluiten ons geheel bij de bovenstaande reactie aan, hoewel......dat van die asperges....daar denken we nog even over na! Even kijken of er nieuwe plaatjes zijn, geniet! Kuszz

• 13 Augustus 2017 - 15:32

Carla De La Haye:

We maken een fotoboek en komen er mee naar Ommen, dat lijkt ons een veel beter idee.

• 13 Augustus 2017 - 15:34

Carla De La Haye:

We kunnen ook naar Nieuwegein komen met het fotoboek