Mesa Verde en Monument Valley - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Carla Haye - WaarBenJij.nu Mesa Verde en Monument Valley - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Carla Haye - WaarBenJij.nu

Mesa Verde en Monument Valley

Door: Luca en Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

15 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Page

Vanmorgen begonnen met een bezoek aan Mesa Verde National Park.
Het gebied van de Pueblos indianen. In dit park konden we de ruïnes bekijken van de rotswoningen waar ze vroeger in woonden.
Heel bijzonder om te zien.
Vanmiddag Monument Valley bezocht.
Het park waar veel westernfilms opgenomen zijn, waaronder vele films waar John Wayne in speelde.
Een enorm park waar nu nog steeds de navajo indianen wonen.
Overnachting in Page .
Weer een prachtige dag gehad vandaag!!!

• 15 Augustus 2017 - 08:16

Arnold En Marjanne:

Goedemorgen reizigers (voor ons dan)! Het is ongeveer kwart over acht en o zo leuk om bij het ochtendnieuws ook een verhaaltje op jullie reisblog te lezen! Een afwisselend programma, wat een leuke dingen hebben jullie vandaag weer gedaan! Hoe is het eten overigens, nog steeds grote hoeveelheden of valt het mee en is het wat aangepast aan de toeristen. En is de groep waar jullie mee reizen gezellig of wisselt het per dag! Zomaar wat dingetjes die we ons afvragen! Heel veel plezier weer de komende reisdag, tot het volgende blog.....! xx

• 15 Augustus 2017 - 17:59

Carla De La Haye:

Goedemorgen Arnold en Marjanne, het is hiet nu 9.00 uur
    We waren om half 6 op om een ochtendwandeling in de Canyon te maken.
    PRACHTIG!
    We hebben een leuke groep, 19 personen.
    Het drinken is BIG in Amerika, small hier is medium in Nederland.
    De porties eten vallen wel mee, soms normale porties soms kun je de maat uitkiezen.
    We genieten enorm, hopelijk jullie een beetje met ons mee.
    Big hug en xxx van ons tweetjes.
    Bay bay.

• 16 Augustus 2017 - 09:10