Lake Powel & Grand Canyon - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Carla Haye - WaarBenJij.nu Lake Powel & Grand Canyon - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Carla Haye - WaarBenJij.nu

Lake Powel & Grand Canyon

Door: Luca en Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

16 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Tusayan

Vanmorgen om half 6 opgestaan voor de "Antelope Slot Canyon Tour".
In de Slot Canyons zijn smalle doorgangen, net groot genoeg om doorheen te lopen.
PRACHTIG, niet te beschrijven zo mooi.
We zullen wat foto's uploaden om een kleine indruk te geven.
Vervolgens lekker ontbeten en onze reis naar de Grand Canyon gestart.
Onderweg gestopt bij Lake Powel, om de Glen Canyon dam te bezoeken.
Een geweldig grote dam in de Coloradorivier.
De Grand Canyon is een van de zeven wereldwonders volgens de reisgids.
Hier kunnen we ons helemaal in vinden.
We hebben 3,5 uur in de Canyons rondgelopen van het ene uitzichtspunt naar het andere.
Adembenemend!!! Geweldig!!
Vandaag was het weer een geweldige dag.
Welke woorden moet je gebruiken om te vertellen hoe mooi het is wat we allemaal meemaken.
Een reis door Amerika is een echte aanrader!

• 16 Augustus 2017 - 09:19

Arnold En Marjanne:

Oh wat een pracht plaatjes weer vandaag om ons "lekker te maken"! Ik kan me voorstellen dat jullie vol met verhalen zitten wanneer je weer in het Nederlandse bent! Ger weet niet wat hem overkomt na zo'n periode van rust! :-))
    Denk dat jullie inderdaad de goede reis uitgekozen hebben, dit is puur genieten!
    En wie wil er nu niet heerlijk vertoevenin de Grand Canyon, iedereen toch?
    Daar wil je best wel vroeg voor je mandje uitkomen, slapen doe je maar weer thuis!
    Ben morgen weer van de partij om met veel plezier jullie belevenissen te lezen! Hier is het vandaag een mooie dag, dus stappen we op het fietsje naar Utrecht, haalt het niet bij jullie, maar toch....! ;-)

• 16 Augustus 2017 - 19:59

Annelies:

Geweldige foto's weer zus en je verhaal,straks als jullie weer thuis zijn wordt het de rest van de vakantie slapen ,uitrusten en na genieten van die geweldige reis!

• 16 Augustus 2017 - 23:50

Carla De La Haye:

Ik denk dat we inderdaad bij moeten slapen, kan ook de 10 uur in het vliegtuig misschien.
    Hier is het jammer om te slapen, er is zoveel te zien.
    We komen zo aan in Phoenix Arizona, laatste overnachting voor L A.
    Tot later we zijn er! Xxx