Van Scottsdale naar Los Angeles - Reisverslag uit Lennox, Verenigde Staten van Carla Haye - WaarBenJij.nu Van Scottsdale naar Los Angeles - Reisverslag uit Lennox, Verenigde Staten van Carla Haye - WaarBenJij.nu

Van Scottsdale naar Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Carla

17 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Lennox

Vandaag via de Sonarawoestijn naar Los Angeles gereden.
Een dor en droog gebied.
In de buurt van Palm Springs de Lunchstop gehad, een luxe gedeelte midden in de woestijn.
Via de San Bernadino bergen verder, een stop bij Morongo, een Casino die door door indianen wordt gerund.
We zagen vooral veel Chinese mensen achter de gokkasten zitten.
Dit Casino was nog groter dan de Casino's in Las Vegas.
Nog 1 dagje en dan zit de tour erop??
Wij blijven dan nog een dagje langer.

• 18 Augustus 2017 - 08:42

Arnold En Marjanne:

Oh jee, dat gaat snel.....! Dan zijn jullie nu aan je laatste dagje begonnen van de rondreis als ik het goed begrijp. Dag eraan geplakt om wat bij te komen en dan weer heel langzaam aan Nieuw Heeten gaan denken, heel wat anders dan al die grote steden waar jullie zijn geweest. Dubbel genieten dus, voordat je het weet zit je weer in de Hollandse regen, waar iedereen zo op moppert op dit moment. Neem alles nog maar even goed in je op....! xx

• 18 Augustus 2017 - 08:42

Arnold En Marjanne:

• 18 Augustus 2017 - 08:45

Marjanne:

(1 Keer was wel genoeg toch om iets over het Hollandse weer te lezen! Kan het niet verwijderen, misschien jij wel. Kuszzzz voor jullie twee)