De start - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Carla Haye - WaarBenJij.nu De start - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Carla Haye - WaarBenJij.nu

De start

Door: Carla en Luca de la Haye

Blijf op de hoogte en volg Carla

18 Juni 2017 | Nederland, Raalte

YES, diploma in the pocket, de voorbereidingen voor een mooie reis kunnen starten.

We beginnen op 3 augustus met een familie bezoek in Edmonton in Canada.
Daarna vliegen we door naar Las Vegas, om op 9 augustus te starten met een bus rondreis. De Canyon Experiences.
Een reis van Las Vegas, via de diverse nationale parken naar Los Angeles.
We moeten nog heel veel zaken regelen.
Het aanvragen van een creditcard, een ETA voor Canada en een ESTA voor Amerika (reistoestemming).
Reisverzekering aanpassen naar werelddekking, ziektekostenverzekeringsvoorwaarden bekijken, formulier voor toestemming voor alleen reizen van een ouder met zijn/ haar kind.
Leuk, leuk, leuk.

Wij hebben er zin in!!

• 24 Juni 2017 - 18:19

Marjanne:

Super om met z'n tweetjes zo'n mooie mooie reis te gaan maken! Ga er ontzettend van genieten en stop al jullie ervaringen in "je rugzak" om er af en toe even iets uit te halen om weer lekker terug te dromen! Dit blijft een prachtige herinnering voor de rest van jullie leven. Dus.....heerlijk genieten saampjes, wij gaan jullie volgen! alvast van de voorpret! Kus, Arnold en Marjanne

• 24 Juni 2017 - 18:36

Carla En Luca:

Dank jullie wel!
    Gaat helemaal lukken.
    Kus terug, die van jullie houden we zelf.

• 25 Juni 2017 - 09:23

Martin :

We gaan het vol jaloezie volgen!!

• 25 Juni 2017 - 09:53

Carla De La Haye:

Leuk, wij hebben er helemaal zin in, nog 5 weken en 3 dagen en dan vertrekken we!!!!

• 25 Juni 2017 - 14:55

Annelies:

Spannend,spannend,kijk uit naar jullie reisverslagen en foto's . Veel reis plezier.

• 25 Juni 2017 - 15:20

Carla De La Haye:

Dank je wel Annelies,
    We gaan ons best doen en zoveel mogelijk verslagen en foto's delen.
    Inderdaad spannend, maar vooral leuk!!!