Eerste dag in Canada - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Carla Haye - WaarBenJij.nu Eerste dag in Canada - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Carla Haye - WaarBenJij.nu

Eerste dag in Canada

Door: LUCA EN CARLA

Blijf op de hoogte en volg Carla

05 Augustus 2017 | Canada, Edmonton

Vandaag de big shoppingmall bekeken.
Inderdaad groot!.
De mensen zijn erg aardig. In elke winkel willen ze een praatje maken. Jong en oud vraagt naar Nederland en hoe we het in Canada vinden.
Erg bijzonder.
Halverwege de dag kregen we last van de jetlag. Even een uurtje geslapen en we konden er weer tegen.
In Red Robin gegeten, een soort hamburger restaurant.
Grote glazen drinken en veel eten.
Veel geklets over de verschillen tussen Canada en Nederland.
Goed geslapen.
Vandaag staat het Elk nationale park op het programma.
Tot later en bedankt voor het lezen van onze blog.
Het land is erg indrukwekkend , teveel om over te schrijven.

• 05 Augustus 2017 - 19:09

Arnold En Marjanne:

Ha die Carla en Luca in het verre land!
    Lekker hoor.....even bijgeslapen en een goeie nacht gehad. Het verschil in tijd moet je toch op die manier even "wegwerken", het is niet anders. Lekker wat lopen banjeren in de grote stopping mall daar word je ook wel wat moe van natuurlijk, even al die indrukken verwerken. Hebben jullie je bordje wel leeg gekregen met die grote hoeveelheden? Denk dat je daar wel wat meer tegenaan zult lopen de komende weken! Daar heb je al een verschil met Nederland. Erg indrukwekkend en teveel om over te schrijven zeg je, maar o zo leuk dat je hoe klein misschien ook, jullie reiservaringen met ons op deze manier wilt delen....! Geniet van het National Park vandaag! Kus

Betsie:

Wat zijn jullie in kilometers ver van ons weg, maar door de moderne techniek ook zo dichtbij. Mooi dat we zo mee kunnen mee genieten en je moeder ook op de hoogte kunnen houden. Zo te lezen geniet je volop, ik denk dat je vandaag nog veel meer mooie indrukken krijgt in het nationale park. Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat, tot de volgende blog. Groetjes van ons!

• 05 Augustus 2017 - 19:40

Betsie:

Sorry, foutje haha een maal plaatsen was genoeg geweest

• 05 Augustus 2017 - 23:06

Carla De La Haye:

Ha, ha, ha, ik dacht al wat gebeurt er.
    Hopelijk lukt dat in Amerika ook elke dag wat schrijver en.
    Knuffel voor iedereen!

• 06 Augustus 2017 - 09:13

Annelies:

Leuk om jullie verslag te lezen en dat jullie het naar de zin hebben, het is toch heel wat anders dan ons kleine kikkerlandje.
    Hopelijk komen jullie niet gigantisch terug na de grote hoeveelheden (je hoeft niet alles op te eten hoor)

• 06 Augustus 2017 - 13:01

Leny IJsseldijk:

fijn om te lezen ook al zijn de berichtjes maar kort, heb oma een knuffel van jou gegeven en ze was blij met het bericht! geniet maar zo veel mogelijk, het is zo weer tijd om naar huis te gaan! liefs Leny.