Fort Edmonton - Reisverslag uit Fort Assiniboine, Canada van Carla Haye - WaarBenJij.nu Fort Edmonton - Reisverslag uit Fort Assiniboine, Canada van Carla Haye - WaarBenJij.nu

Fort Edmonton

Door: Luca en Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

09 Augustus 2017 | Canada, Fort Assiniboine

Vandaag Fort Edmonton bezocht.
De geschiedenis van Canada van 1850 tot 1950 bekeken in een openlucht museum.
Het was een prachtige dag.
Vanavond vroeg onder de wol, morgen om 4 uur op voor deel 2 van de reis.
We komen zeker terug in Canada, om wat meer van het land te zien!!

• 09 Augustus 2017 - 08:41

Arnold En Marjanne:

Zo, dat is snel gegaan.....time flies when your having fun!
    Goeie reis naar het Amerikaanse land, kijken uit naar je verhalen....! Kuszzzzz

• 09 Augustus 2017 - 10:46

Annelies:

Veel plezier in deel 2 van jullie vakantie,ben benieuwd naar je reisverslag!!xxxx

• 09 Augustus 2017 - 21:03

Renske:

Nou dit was al indrukwekkend hoor. Wat zien jullie veel. Geniet maar heerlijk verder......wij genieten op een afstand mee