Zion National Park & Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Carla Haye - WaarBenJij.nu Zion National Park & Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Carla Haye - WaarBenJij.nu

Zion National Park & Bryce Canyon

Door: Luca en Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

12 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Vandaag begonnen met de bus toer.
Half 7 ontbeten in Las Vegas en toen zaten er al mensen te gokken in het Casino, ongelofelijk.
Zion National Park en Bryce Canyon stonden op het programma.
Veel in de bus gezeten van het ene naar het andere park, maar in de parken prachtige wandelingen gemaakt. 10 km vandaag.
Allerlei wilde dieren gezien en vooral veel verschillende rotsformaties in allerlei kleuren.
Nu overnachting in Bryce Vieuw Lodge.
We plaatsen een paar foto's van onze prachtige dag!!

• 12 Augustus 2017 - 08:43

Arnold En Marjanne:

Wat zullen jullie lekker slapen na zo'n drukke dag! Beetje te doen qua temperatuur nu? Leuk om er even een "plaatje" bij te zien, puur genieten zo te zien! En dat "bus zitten" dat heb je in zo'n groot land natuurlijk wanneer je wat wilt zien. Doet me denken aan onze eigen verre reizen....maar je ziet op deze manier veel van het land en dat is heel belangrijk! xx